Muat turun Ebook Rahsia Taobao edisi preview secara percuma

Saya rasa hampir setiap hari juga saya buka dan tutup laman web Rahsia Taobao.

 

Apa yang ditulis kat laman web tu, ada antaranya yang saya dah mula hafal. Tapi selama ini, saya tak tergerak hati la pulak nak muat turun ebook Rahsia Taobao yang edisi percuma tu.

 

Saya terlalu fokus pada yang edisi berbayar.

 

Sedangkan, orang yang baru kali pertama masuk ke laman web Rahsia Taobao tu, mana ada akses untuk melihat apa isi kandungan ebook yang versi berbayar.

 

Apa la saya ni kan… so tadi saya pun muat turun edisi percuma. Edisi percuma muat turun kat sini.

 

Jika anda juga baru pertama kali jumpa laman web Rahsia Taobao dan masih berkira-kira sama ada nak dapatkan edisi penuh atau tidak, saya syorkan anda muat turun yang versi percuma terlebih dahulu.

 

Orang putih kata get the feel terlebih dahulu.

 

Dari ebook Rahsia Taobao Percuma ini, sebenarnya anda dah boleh dapatkan gambaran, bagaimana agaknya isi kandungan ebook ini nanti.

rahsia-taobao-borong-dari-china

Seronok ke untuk dibaca atau sebaliknya.

 

Macam saya, saya lebih suka kalau sesuatu ebook tu seronok apabila dibaca. Bila seronok nak baca, maka akan jadi lebih faham.

 

Dari situ, barulah semangat nak terus bertindak dan buat pembelian barangan secara borong yang pertama dari laman web TaoBao.

 

Tapi kalau ebook tu rasa bosan, penulisan mengandungi ayat-ayat yang sukar difahami, itu memang stress nak baca.

 

Saya juga pernah beli ebook yang macam tu.

 

Ayatnya sungguh berbelit-belit.

 

Ini biasanya berlaku sebab ebook tersebut tidak disunting terlebih dahulu. Penulis asal tulis ebook dan terus jual.

 

Jadi, gaya bahasa tu memang sepenuhnya ikut gaya bahasa dan penyampaian si pemilik produk. Sebaliknya, untuk produk yang diterbitkan oleh sesebuah syarikat, ianya akan melalui proses suntingan dan semakan terlebih dahulu.

 

So untuk ebook Rahsia taobao tu, bolehlah beli.

 

Sekiranya anda masih belum download yang edisi percuma tu, mudah sahaja. Klik sini untuk download.

 

Selamat membaca.

 

Saya rasa, dari ebook percuma ni pun, anda boleh belajar beberapa perkara baru!

 

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: