Peluang mendapatkan tiket penerbangan ke Shanghai dan Hangzhou apabila anda borong barang dari Taobao

Beli secara borong barangan dari Taobao, dan anda berpeluang untuk mendapatkan tiket penerbangan dari Air Asia ke Shanghai dan Hangzhou.

 

Kita beli sahaja barang-barang taobao secara online, lepas tu dapat pula peluang untuk ke China. Dapat tiket penerbangan dari Air Asia pulak tu.

 

Ini kempen promosi yang sedang berjalan pada waktu catatan ini saya tulis.

borong-barang-china

Syarat untuk memenangi tiket penerbangan percuma ni ialah, anda kena jadi orang yang paling banyak borong barang dari Taobao menerusi laman web ini.

 

Ketika anda temui laman web saya ni, anda mungkin dah terlepas peluang ini.

 

Tak ada masalah.

 

Sebabnya anda masih boleh lagi menekan klik kat pautan ini dan lihat apa dia kempen terbaru yang sedang dijalankan.

 

Manalah tau kan, kempen baru tu lebih menarik berbanding yang ada sekarang.

 

Ini salah satu kelebihan kalau beli menerusi Lazada. Tapi kalau anda nak beli terus ke laman web Taobao juga boleh.

 

Cuma promosi macam ni memang tak ada la.

 

Kalau nak beli di Taobao, anda bolehlah rujuk panduan ni ya. Panduan tu akan memudahkan anda melakukan urusan pembelian dan jual semula barangan yang diborong nanti.

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: